vineri, 4 septembrie 2009

pestera sau 11 elegii de lumina









Pestera e situata la aproximativ 6 km de Moeciu de Jos,intr-un peisaj pentru care si raiul e invidios  ...Numele cred ca i se trage de la pestera cu lilieci care se gaseste intre ea si sat Magura...In timpurile vechi in pestera era biserica...Acum ea este singura si uneori vizitata de turisti...Locul a fost salbatic pentru ca acum se pare ca se cumpara in nebunie teren acolo si in curand va fi mai aglomerat ca in Piata Victoriei la ora pranzului...Satenii sunt ospitalieri ,poti vorbi cu ei orice dar daca vrei sa ii fotografiezi si pe asta iti cer bani...Au vaci ,au oi si alte animale..Au produse pe care le vand relativ ieftin...Sambata si duminica se organizeaza hora-n sat ,datorita a doi oameni inimosi care sunt Walter Dionisie si Dan Constantinescu,la club Merkaba....!

Merkaba poate vine de aici ......

Pe Dan Constantinescu ,compozitor si muzician ,l-am intalnit acolo ,un om de exceptie...bucurestean care s-a mutat acolo de doi ani de zile,aproape de natura ,de viata...L-am intrebat pe Dan ,feciorul lui,un pusti la vreo 12 ani :"Nu ti-e dor de Bucuresti?",asta cand punea afise cu hora de sambata si duminica de Sfanta Marie, adusese si la casa boiereasca cateva ,acolo unde am stat timp de o saptamana,iar el imi raspunde non salant,dintr-o suflare,retoric :"Sa imi fie dor de moarte?".......

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu