joi, 10 decembrie 2009

gijon-spania

am  fost la gijon pentru o saptamana si m-am spurcat cu putreziciunea occidentala in plin post crestin
 nu imi credeam ochilor...curatenie,lume care nu urla, nu tipa ,nu pare disperata ca aici...lumina,multa lumina pe strada in orice cartier de puteai sa gasesti acul in plina criza mondiala...
barladeanu ,cel care are in tiglina restaurantul cu acelasi nume ,a fost coleg cu mine in combinat...era impotriva lui ceasescu din toate maruntaiele lui si avea o vorba :"domnule suntem niste ratati" inca de atunci de cand traia carmuitorul...
cand am revenit acasa in mascarada politica si tiganeala colorata de la balcoanele apartamentelor..nu am simtit altfel ca suntem decat niste ratati....numai ca ceausescu nu mai traieste demult,si nici nu e ascuns acest lucru ca in toamna patriarhului de marquez.....





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu