sâmbătă, 17 aprilie 2010

noduri si semne again

dupa 20 de ani m-am intors pentru o clipa ,pentru o secunda de bucurie la ceea ce mi-a bucurat sufletul si inima timp de zece ani ,poate mai bine,m-am intors si am avut emotii cand l-am vazut pe nichita veghind de acolo din lumea lui ,asupra noastra,.....din lumea lui de suflet de copil,pe care nenorocitul de pescar i l-a adus infasat inapoi...pe  dimitrie lupu acelasi,cu aceeasi barba tunsa scurt,cu un acelasi tip de esarfa la gat ,si cu comentariile lui directe ,presarate cu exemple din citirile sale...pe ion avram generos in comentarii si pe ceilalti pe care ii cunosc doar pentru ca simt cand trece poezia prin ei de le ..dardie dintii,parafrazand pe anca ,cititoarea din aceasta seara...pentru mine a fost un remember a vremurilor trecute ,cand paul san petru ii manca fasolea lui ion zimbru,din aceea monahala,a la baranga,...cand veneam cu inima stransa sa citesc din poeziile mele ,sa vaz care cum si ce zice despre poezia mea,cand citeam pe nerasuflate...am ramas cel care nu am mers mai departe din teama ,din neincredere ,prostul de mine.....am ingropat banul in pamant pe care mi l-a daruit stapanul ....!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu