sâmbătă, 17 iulie 2010

real life in pestera

imi place la munte ..intr-o viata anterioara cred ca am trait la munte undeva ..dar acum imi place aici la pestera..e multa liniste ,peisajul este superb ,iar oamenii deschisi ...oamenii vor sa fie ascultati ..iar eu ii ascult..stau de vorba cu ei si imi spun ce ar fi bine pentru ei acolo,in satul din varful muntilor..ar trebui sa fie drum ,sa preia cineva laptele ,sa ni sa plateasca la un pret real ,si multe altele..ma identific cu ei pentru cateva zile ,si as vrea sa -i ajut daca as putea ..dar nu pot..in schimb ma cunoaste jumatate de sat ..uite-l iar s-a sculat dimineata si umbla pe coclauri si stie si de ala si de ala,stie tot..oamenii vor sa fie ascultati ,pentru ca inainte de toate oamenii sunt niste fiinte sentimentale....







Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu