sâmbătă, 20 noiembrie 2010

cana cu lapte-reclama neturistica





cana cu lapte cu multa sare grunjoasa pe care o pot bea la mama lina de pe paraul oii...numai ca de aceasta data mama lina nu era acasa ,era acasa doar romanul ei...ea era la doctor ,la control   ...romanul fierbea laptele de dimineata ..mi-a dat si mie o cana asa cum face de atatia ani de cand merg la lacu rosu ...cu bani sau fara bani...
nepoata a terminat facultatea la cluj si acum lucreaza la piatra neamt la o firma ...economist ...face si master...iar ei de zece ani nu mai coboara la bicaz ,raman tot aici peste iarna ....nu e asa greu ,,au optzeci de ani...si au sperante si griji ...ca fanul sa ajunga la iarna,sa nu vina ursii la animale,... nu prea au fost bolnavi,multumesc lui dumnezeu ....
ii stiu acolo si o data in an trec pe la ei ...cand am vazut anul asta ca nu e mama lina mi-a trecut un fior prin inima,ma gandeam sa nu se fi pierdut,mi-am revenit dupa ce mi-a spus romanul ei ca ea e la doctor..am ramas prieteni de la o cana cu lapte nefiert  cu sare grunjoasa,neaparat grunjoasa...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu