luni, 9 februarie 2015

klaus iohannis, paletele de tego si fotografiile cu dslr

       FedCup mi-a amintit de copilaria mea, cum altfel decat frumoasa, traita Acasa....Mi-a amintit de meciurile de tenis pentru Cupa Davis vazute alb negru  la Venus 4 cu selector rotativ, cand monstri sacri precum Nastase si Tiriac, se luptau cu Stan Smith sau Jan Kodesh..si de multe ori primii castigau...
          Apoi, ca actionati de un resort ieseam in fuga pe Vale si trasam imediat terenul, cu un bat pe nisipul lutos, trageam la sorti, si da-i bataie cu, nici acum nu stiu cine le-a importat, palete de"tego" croite in atelierul unchiului Sandu de la intrarea in sat...Se facea liniste, mai liniste decat acum, la meciul dintre Simona si Muguruza, se auzea numai sunetul sec al fibrei de tego in" mingia" tocita, fara puf pe ea, poc ,poc sacadat, pana se auzea "afara!!!"sau strigatul sincer de bucurie al castigatorului unei mingi de "ghem" ..
         Ne asezam pe fundul terenului, veneam la fileu cu viteza, aplicam tehnici din memoria jocului de la TV, fiecare eram o vedeta, mimam pe monstri sacri, mai faceam cate un review la cate un "out", deplasandu-ne pana la margine si analizand unde a cazut "mingia" la ultimul serviciu .. organizam cupe care nu erau altceva, decat niste biete poleieli de la pachete de tigari agatate de fileu, numai la cupe jucam cu fileu, in rest 'o ardeam' natur fara fileu ...frumos dom'le !
         Adormeam seara dus ....visam ca ii bat pe astia a lui tante Ioana si sigur ca Dumnezeu m-a facut un geniu mai mare decat Nastase si ca voi fi mare, mare tenismen..!
         FedCup mi-a adus aminte de toate astea in detaliu...Am retrait cateva secunde ca intr-un vertij tot, tot...
         Am cantat imnul alaturi de Iohannis si alte cateva sute de romani, inainte de meci, mandru ca sunt roman, mandru ca pot vedea si simti un meci live, cum n-am trait .....
         As fi vrut sa fac cateva fotografii dar nesansa a fost de partea mea, ca deh, asa e in tenis...
         In prima zi am carat  aparatul dslr dupa mine dar controlul si zelul garzilor a fost mai sever decat plecarea la aselenizarea unei rachete asa ca am facut cale intoarsa si l-am ascuns in masina ..
         A doua zi nu l-am mai luat avand experienta ca si orice sticla de apa trebuie aruncata pentru ca este o bomba ...Surpriza, pentru  ca toata lumea avea aparate foto, cu obiective si mai si, si nu mai era nici o problema ..Tipic romanesc, dar lasa ca nu am venit sa fotografiem ci am venit sa vedem fetele cum castiga, m-am consolat ....Am cantat, am sustinut echipa, am urlat, am suferit ca pierd la dublu , cand un sfert de sala a plecat, imi pierdusem speranta, mi- era ciuda pe klaus iohannis ca nici fotografii nu am facut, ca la tara acolo la mine eram regi, pentru ca  puteam sa fac cate poze voiam daca as fi avut cu ce, paletele de tego erau cele mai bune rachete si smena cel mai bun aparat foto ..!!!!



Un comentariu: