marți, 25 decembrie 2012

o zi de treizeci de ani

Intr-una din cartile sale Octavian Paler spunea ca Sfinxul ar fi fost intrebat ,daca ar fi sa spuna ceva memorabil pentru omenire ce ar spune ,iar acesta raspunse :"Poate ...".
Daca acum m-ar intreba cineva acelasi lucru as adauga :"Poate ca ar trebui sa va bucurati mai mult,nici nu va imaginati cat de repede trece timpul ..."
Au trecut treizeci de ani ,o viata de om ,pe care i-am petrecut impreuna cu Rodica(Ducu) ,sotia mea.
Exact astazi acum treizeci de ani,pe o ploaie interminabila care incepuse cu o zi inainte  ,ne-am prezentat la starea civila.
Doar parintii mei ,matusa mea si o verisoara ne-au insotit.Probabil ca pe ceilalti care ar fi trebuit sa ne fie alaturi  i-a speriat ploaia..
In rest viata ,asa cum este ea,  cu bune si cu rele ...
In schimb iarasi as spune ca daca exista dragoste sincera ,toate obstacolele pot fi trecute impreuna ..
 Noi le-am trecut si speram sa le trecem in continuare ....

3 comentarii:

  1. Dragii mei, va stiu pe amandoi de ... aproape 30 de ani! Sa va dea bunul Dumnezeu inca de 30 ori pe atat impreuna. Sunteti si suntem niste supravietuitori intr-o lume de 2 lei. La multi ani si multa fericire. Totul zboara de langa noi, parintii, copiii, prietenii. Ne ramane doar jumatatea pe care trebuie sa o iubim infinit de mult. Voi ati demonstrat-o si mai sunt si altii care vin din urma. Va pupam, prietenii vostri de odinioara

    RăspundețiȘtergere
  2. LA MULTI SI FERICITI ANI IMPREUNA !


    CozArt

    RăspundețiȘtergere
  3. Multumesc pentru mesaje !Anonimul poate iti declini identitatea ,,!

    RăspundețiȘtergere