joi, 20 august 2015

A'live sau cum am invatat eu rock pe malul lacului Bicaz


Nimic nu este intamplator pe lumea asta!....Absolut nimic. Intamplarile noastre sunt ale noastre, numai ale noastre. Ele sunt pastrate in sertarul secret al memoriei Universale si de acolo, probabil ca programat,  noi ne intalnim cu ele.
Mi-am amanat vacanta cu o saptamana. Probabil ca sa intalnesc trupa A'live la repetitii pe malul lacului Bicaz. Cu o saptamana mai devreme daca as fi venit , cum programasem initial, nu i-as fi intalnit. Cu siguranta.
I-am intalnit intr-o dupa amiaza ploioasa. De luni. Urat de doua ori..Ca era luni , si ca ploua..
Asta a fost primul " touch ". Bucuresteni, mi-am zis, cunoscuta fiindu-mi reticenta pentru cei de pe malul Dambovitei..
Cu prietenul Dan Turlica, proprietar de Pensiune in Ceahlau, Pensiunea Total ( ah ce nume a ales!)  a a doua zi , marti seara , am fost sa vedem ce si cum pe malul Bicazului. Invitati de bucurestenii cu "Patrol" , corturi de 24 metri patrati, neveste frumoase, copii asisderea..!
Foc de lemne, corturi, amenajare ca de spectacol, generator mai mare decat centrala de pe Bicaz, muzica de calitate, sunet maxim, voci si interpretari la chitara de am ramas si eu si prietenul meu cu gura cascata. Baieti subtiri, atmosfera de studentie, alunecata din Durau pe malul lacului Bicaz ...
Poveste spusa de Robert Vasilian, pe vremea comunistilor, ca sa vii la Durau, statiune studenteasca prin exclenta , vorbea cu maica-sa sa isi puna pilele in functie, sa prinda si el un loc..!
Acum nu mai e nevoie..Are loc asigurat!
















3 comentarii:

  1. Foarte tare si foarte frumos! Bravo! Dumnezeu este prezent in tot si in toate!

    RăspundețiȘtergere
  2. "Bucuresteni, mi-am zis, cunoscuta fiindu-mi reticenta pentru cei de pe malul Dambovitei"
    Nevasta-mea e nascuta in Bucuresti, am trait in Bucuresti vreo 14 ani ... Hmm, asta ma face" bucurestean" au ba?!
    Probabil ca nu, because somewhere deep down in my heart I am still a "tzutzcanean" ;-)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Pentru mine sigur nu esti bucurestean..!! Retinerea mea are un motiv datorat unei experiente personale, sigur ca nu ar trebui sa generalizez, insa om sunt si eu..)).

      Ștergere